Navigatie

Nieuwegein, 28 februari 2017

EEN GLADDERE HUID EN MINDER CELLULITE DANKZIJ NUTRASKIN COLLAGEN DRINK

Nieuw onderzoek heeft aangetoond dat de NutraSkin Collagen Drink een positieve bijdrage levert in de aanpak van cellulite. Dit beautysupplement was al razend populair door de anti-aging eigenschappen, maar blijkt nu ook de door veel vrouwen gevreesde sinaasappelhuid te verminderen.

Ongeveer 85% van de volwassen vrouwen heeft last van cellulite. Niet alleen zwaardere vrouwen, maar ook slanke dames hebben hiermee te kampen. De huid van vrouwen heeft nu eenmaal een specifieke structuur die gevoelig is voor het ontstaan van de ontsierende kuiltjes en bobbeltjes. Met name op de billen, benen en bovenarmen.

Een nieuwe aanpak van cellulitebikini
Een wondermiddel tegen cellulite bestaat helaas niet. Een gezonde leefstijl met voldoende beweging stimuleert de doorbloeding, maar verbetert niet de huidstructuur. NutraSkin Collagen Drink is een geheel nieuwe benadering van cellulite. De dagelijkse drank met specifieke collageenpeptiden is een uitstekende aanvulling op een gezonde leefwijze. Dit beautysupplement bevat een hoge dosering VERISOL® collageen. Uit een recente studie blijkt dat het dagelijks innemen van dit supplement gunstige effecten heeft op het verminderen van cellulite. Daarnaast verbetert NutraSkin Collagen Drink de elasticiteit van de huid, waardoor de huid gladder en soepeler wordt en cellulitis minder zichtbaar is.

Begin op tijd
Met het bikini-seizoen in zicht is het verstandig om op tijd te starten met de dagelijkse Collagen Drink. In het onderzoek – uitgevoerd onder 105 vrouwen tussen 25 en 50 jaar – constateerde men na drie maanden een significante vermindering van cellulite en na zes maanden werd er een afname van 11% van oneffenheid in de huid gemeten. Dit effect trad op bij gebruik van 2,5 gram VERISOL®. NutraSkin bevat maar liefst 7,5 gram per dagdosering!

NutraSkin Collagen Drink is verkrijgbaar bij Vitaminstore en een aantal geselecteerde beautysalons en adviesdrogisten. De consumentenprijs bedraagt € 34,95 per 20 sachets.

Over Nutraskin
NutraSkin ontwikkelde een Collagen Drink. Een innovatieve anti-aging drank die rimpels vermindert en de elasticiteit en collageenaanmaak van de huid stimuleert. Hiermee wordt op een natuurlijke wijze een verjongingseffect bereikt. Geen ander uiterlijk, maar de net wat gladdere, mooiere versie van jezelf.

© 2016 - 2017 Nutraskin | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.